Smart meeting pro software

Smart meeting pro software

18 Maja 2018,   By ,   0 Comments

Kao ovlašteni partner Smart interaktivne opreme, IMTEC d.o.o. Sarajevo u mogućnosti je da poslovnim korisnicima touch rješenja ponudi i vrhunsku aplikaciju za jednostavnije obavljanje poslovnih procesa.

Ovaj moćan softver vizualne kolaboracije omogućava korisnicima stvaranje i čuvanje ideja u gotovo neograničenom interaktivnom nevezanom radnom prostoru, kao i da prave bilješke u bilo kojoj dostupnoj aplikaciji, održavaju sastanke i jednostavno komuniciraju. Ciljana grupa korisnika su poslovni korisnici, a osnovna namjena održavanje poslovnih sastanaka, seminara, i sl.

Osnovne karakteristike ove aplikacije su pobrojane ispod, a veliki broj pozitivnih komentara i ocjena se može naći na internetu, objavljenih od korisnika aplikacije. Na Vama je da olakšate svoj i rad svojih kolega koristeći napredna tehnološka rješenja.

Nevezani radni prostor

Nemojte se zamarati brisanjem. Samo nastavite raditi. Nema ograničenja radnog prostora. Umetnite slike, hiperlinkove ili druge datoteke na kojima morate raditi. Pišite digitalnom tintom, uvećavajte ili umanjujte sadržaj pokretom i olovkom u radnom prostoru.

Pišite u bilo kojoj aplikaciji

SMART Ink Vam omogućava pisanje u bilo kojoj aplikaciji koju koristite, bilo da se radi o PDF-u, PPT-u ili softveru specifičnom za pojedinu industriju kao što je AutoCAD. Potpuno podržava operativni sistem Windows 10.

Prirodna interakcija

Dodir je precizan, tako da se rad odvija tečno, bez prekida. Šta god da radite – pišete olovkom, povlačite sadržaj ili zumirate – softver odgovara tačno, bez odgađanja.

Radarski prikaz

Držite pregled vašeg sadržaja koji se prikazuje u stilu karte vaše trenutne lokacije i sadržaja izvan vašeg trenutnog prikaza, a također se možete kretati po različitim područjima vašeg radnog prostora.

Spojite više ekrana

Spojite do 16 ekrana u isti radni prostor. Napišite zabilješku na jednom ekranu i to prikažite na sve ostale ekrane u isto vrijeme.

Organizator

Kontrolišite sadržaje, i odlučujte koji sadržaj se pojavljuje na kojem ekranu, te se pobrinite da najbolje iskoristite postavku povezanih ekrana.

 

Integracija sistema Microsoft Exchange i Office 365

 Sinhronizirajte kalendar sistema Microsoft Office sa SMART MeetingPro aplikacijom. Pristupite prilozima, dnevnom redu i listi učesnika, a također možete poslati automatski bilješke svima kojima želite nakon sastanka.

Integracija s programom SMART Bridgit® Conferencing

SMART MeetingPro automatski stvara i pokreće SMART Bridgit modul u vašoj sali za sastanke, kao i u svakoj drugoj pridruženoj sali. Zasebna licenca je potrebna za Bridgit.

Jedinstvena fleksibilnost komuniciranja

Kada se koristi sa softverom za kolaboraciju na daljinu poput Bridgit Conferencing softvera (npr. Skype i WebEx), udaljeni učesnici mogu pridonijeti svojim bilješkama i idejama.

Prilagodljiva poslovna galerija

Izradite prilagođene galerije koristeći template vaše kompanije ili uobičajenih slika.

Adobe PDF integracija

Umetnite digitalnu tintu izravno u Adobe PDF datoteke i atribut pojedinačnih korisnika na bilo koju PDF oznaku. Podržano je u okviru jedne sale ili udaljenom kolaboracijom preko Bridgita. Također možete odmah uvesti PDF datoteke u radni prostor.

IMTEC Solutions Tim