Servis opreme

services

Oprema koju koristite zahtjeva servis. Servis se može realizirati na dva osnovna načina: kroz model preventivnog održavanja i servis po incidentu. Model preventivnog održavanja opreme je model koji se višestruku isplati. Posebno jer omogućava preventivno uočavanje probleme i otklanjanja uzroka koje dovode do većih kvarova. Nažalost, danas se oprema isporučuje od proizvođača na način da kada dođe do većeg kvara na uređaju popravak uglavnom nije isplativ za korisnika. Naime, cijene rezervnih dijelova su uglavnom vrlo visoke, te svaki proizvođač preporučuje preveventivno održavanja kako bi se poboljšao vijek trajanja proizvoda.

Za veliki broj proizvoda se preporučuju redovni servisi u zavisnosti od intenziteta eksploatacije uređaja. Naš tim iskusnih  inžinjera i servisera već održava opremu kod više od 1000 kompanija u BiH. Naše opredjeljenje da za opremu koju prodajemo obezbjedimo vlastiti servis, učinilo nas je prepoznatljivim na tržištu, te omogućava da svojim kupcima ponudimo pored opreme i usluge isporuke, instalacije i obuku za korištenje opreme.

Mi vam nudimo održavanje slijedeće opreme:

  • Fiskane uređaje proizvođača Tring i KimTec;
  • Projektori i pametne tabele proizvođača NEC i Smart;
  • Kopir uređaji Sharp i Canon;
  • Serveri i storage proizvođača HP Enterprise i Dell EMC;
  • IT oprema (računari, monitori, printeri);
  • Računarske mreže ( routeri, switchevi, firewall, acces point);
  • Klima uređaji za office korisnike;

VEZANE NOVOSTI I OBAVIJESTI