DIGITAL SIGNAGE

Rješenja za vizuelnu komunikaciju

Osnažite komunikaciju sa svojim klijentima uz vizuelni prikaz informacija, jer IMTEC vam nudi kompletno rješenje, shodno vašim potrebama na jednom mjestu.

DIGITAL SIGNAGE

Šta je digital signage?

Digital signage ispred djevojke koja gleda u njega i dodiruje rukom

Digital signage je segment digitalne komunikacije koji se odnosi na vizuelni prikaz informacija, oglašavanja poruka i drugih sadržaja na digitalnim ekranima. Ovi ekrani mogu biti unutarnji ili vanjski ekrani. Također, često se upotrebljavaju i kao druga sredstva za reprodukciju slike kao što su projektori, te se koriste na različitim lokacijama, kao što su naprimjer maloprodajne trgovine, hoteli, restorani, muzeji, uredski prostori, javni prostori i slično.

Digital signage rješenja sastoje se od određenog broja ekrana instaliranih na različitim lokacijama i sistema (software-a) za upravljanje sadržajem. Sistemi za upravljanje ekranima komuniciraju uglavnom putem internetske konekcije. Ekrani koji se koriste u digital signange rješenjima mogu biti statični – za prikaz informacija ili interaktivni – self service kiosci i sl.

Imtec u svojoj ponudi ima ekranska rješenja i za vanjsku i unutrašnju upotrebu. Ekrani mogu biti u formatu video zida montirani na zid, strop ili samostojeći na postoljima.

Gdje se koristi digital signage tehnologija?

Polja primjene tehnologije digital signage su:

Maloprodajni biznisi: Trgovine koriste digital signage za promociju proizvoda, prikazivanje informacija o proizvodima, upravljanje redovima čekanja i stvaranje atraktivnih izloga.

Ugostiteljstvo: Hoteli, restorani i barovi koriste digital signage za prikaz menija, promociju posebnih ponuda i pružanje informacija gostima.

Obrazovanje: Škole i univerziteti koriste digital signage za prikaz informacija o događajima, obavijesti za studente i obrazovne materijale.

Zdravstveni sektor: Bolnice i klinike koriste digital signage za pružanje informacija o zdravstvu, upravljanje redovima čekanja i davanje smjernica pacijentima.

Korporativna komunikacija: Velike kompanije i uredi koriste digital signage za unutarnju komunikaciju, prikazivanje korporativnih obavijesti i promovisanje korporativne kulture.

Transport: Aerodromi, željezničke stanice i autobuske stanice koriste digital signage za prikaz rasporeda, obavijesti o putovanjima i informacija o destinacijama.

Reklamna industrija: Digital signage se koristi za vanjsko oglašavanje na bilbordima, kao i za unutarnje oglašavanje na mjestima kao što su trgovački centri i kino dvorane.

Financijski sektor: Banke i druge financijske institucije koriste digital signage za prikazivanje informacija o kursu, promociju svojih usluga i pružanje informacija o bankomatu.

Sistem kontrole i upravljanja digital signage sistema

Ekranima se upravlja sa jedne lokacije bez obzira gdje se ekrani nalaze. Sadržaj može biti u obliku slika, video materijala ili linkova na treće stranice. Također je moguće napraviti raspored reprodukcije da se u tačno određeno vrijeme reprodukuje željezni sadržaj. Moguće je definisati i broj ponavljanja, aktivno vrijeme ekrana i još mnogo opcija reprodukcije.


Za određene vrste ekrana moguće je raditi i podešavanje samih ekrana u smislu njihovih hardware-skih postavki. Poželjno je da se prema ekranima ostvari VPN konekcija u svrhu većeg nivoa sigurnosti.


Digital signage sistemi mogu pružiti niz analitičkih alata i podataka koji mogu pomoći organizacijama da bolje razumiju učinkovitost njihovih digital signage inicijativa. Evo nekoliko primjera opcija analitike koje su dostupne kroz digital signage sisteme:

  1. Brojači prolaznika: Ovi alati mogu pratiti koliko ljudi prolazi pored digital signage ekrana, dajući organizacijama ideju o potencijalnom dosegu njihovih poruka.

  2. Analiza gledanja: Napredne tehnologije poput prepoznavanja lica, mogu pratiti koliko ljudi gleda u ekrane, koliko dugo gledaju, ekrane koje često gledaju i druge metrike gledanja.

  3. Demografska analiza: Tehnologije poput prepoznavanja lica, također, mogu pružiti demografske informacije o gledateljima, uključujući dob, spol i druge karakteristike.

  4. Interaktivna analitika: Ako digital signage uključuje interaktivne elemente, poput touch screen kioska, analitika može pratiti kako korisnici koriste te interaktivne elemente.

  5. Konverzija i prodaja: U maloprodajnom okruženju, digital signage analitika može biti povezana s prodajnim podacima kako bi se razumjelo kako digital signage utječe na prodaju i konverzije.

Ove i druge analitičke opcije mogu pružiti dragocjene informacije koje organizacijama mogu pomoći da optimiziraju svoje digital signage strategije, bolje ciljaju svoje poruke i maksimiziraju povrat ulaganja u digital signage.

Zašto odabrati Imtec?

Imtec je pravi odabir za partnera za implementaciju digital signage rješenja. Naš tim montera ima dugogodišnje iskustvo u montažama raznih vrsta ekranskih rješenja. Od video zidova u televizijskim studijima, montaža ekrana raznih formata u maloprodajnom okruženju do raznih vrsta projektora za velike projekcije. Također, naš tim je radio instalacije vanjskih led ekrana i iza sebe imamo uspješno završene projekte ovog tipa.


U našem timu imamo i osoblje koje će pomoći u uspostavljanju sigurnog sistema upravljanja ekranima, te uraditi obuku operatera za upravljanje ekranima.


Bitno je istaći da smo ekskluzivni partner kompanije Sharp/NEC u Bosni i Hercegovini čija se ekranska rješenja smatraju za jedna od najboljih u ovom segmentu.

– Imtec solutions –